POGOJI POSLOVANJA ETERIKA.SI

1. Pravno obvestilo

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje Eterika.si, Anja Vrhovec s.p., Čufarjeva ulica 3, 1230 Domžale (v nadaljevanju »ponudnik«), matična številka: 8224218000, davčna številka: SI51611791, podjetje je zavezanec za DDV in si pridržuje pravico do sprememb pogoje.

2. Postopek nakupa

Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki: 
1. iskanje posameznega produkta 
2. izbor produkta za nakup 
3. določitev količine produktov za nakup v nakupovalni košarici, 
4. pregled končne cene izbranega produkta v izbrani količini 
5. potrditev naročila 
6. oddaja naročila

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred potrditvijo nakupa lahko še enkrat pregledate vnesene podatke in jih po potrebi spremenite. 

Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

Naročilo potrjeno

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8.).

Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje. 

3. Dostava

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 13.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 4 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 4 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne bi ustrezal, lahko izdelek odstranimo iz naročila ali zamenjamo z drugim podobnim. 
Za dostavo skrbi Pošta Slovenije ali kurirska služba GLS, večinoma so pošiljke dostavljene naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ko bo vaše naročilo odpremljeno, prejmete obvestilo, da smo naročilo odposlali.  
Strošek dostave in pakiranja je razviden v košarici ob zaključevanju naročila. 

4. Cenik poštnine

Dostava: 3,90 EUR.

Ob naročilu v vrednosti 50 EUR ali več je poštnina brezplačna. 

5. Osebni prevzem

Izdelke lahko ob vnaprejšnjem dogovoru na info@eterika.si ali preko telefona 031-718-877 prevzamete tudi osebno. Ko bo naročeno blago pripravljeno za prevzem, prejmete obvestilo, v katerem bo naveden možen čas prevzema in kontaktna telefonska številka. Plačevanje s plačilnimi karticami na prevzemnem mestu je mogoče. 

6. Možnosti plačila

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila: 
-z gotovino ob prevzemu pošiljke (odkupnina/po povzetju): skupaj s paketom prejmete položnico, ki jo poravnate poštnemu uslužbencu, 
-z nakazilom na TRR (predračun): po potrjenem naročilu prejmete predračun, naročilo pa odpremimo, ko je priliv viden na našem TRR. 
-osebni prevzem: plačilo z gotovino ali kartico na sedežu podjetja. 

Ponudnik ob izdobavi blaga izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga je zajet v Splošnih pogojih poslovanja. 
Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.

7. Cene

Vse cene so izražene v Evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku od oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot za ponudnika. 

8. Vaše naročilo (sklenjena pogodba)

Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Možnost vpogleda v vaše naročilo imate v poslovnih prostorih podjetja Anja Vrhovec s.p., Čufarjeva 3, 1230 Vir pri Domžalah. 

Dosegljivi smo od ponedeljka do petka med 9.00 in 14.00 uro. 
Ponudnik v sodelovanju s poslovnima partnerjema, Pošto Slovenija ali GLS razpošilja naročeno blago zgolj po območju Slovenije. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku. 

9. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe (vračila)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči pisno ali preko elektronske pošte, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Vračilo velja za vse izdelke v spletni trgovini Eterika.si. 

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu (Obrazec za vračilo blaga si lahko natisnete tukaj) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. 

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Anja Vrhovec s.p., Čufarjeva 3, 1230 Domžale ali ga osebno prinese na sedež podjetja. 
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Da je bil artikel vrnjen v skladu s predpisanim rokom, se šteje, če je bil dostavljen na sedež podjetja ali pa odposlan na sedež podjetja pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je tomogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupcu se vrne kupnina z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo plačilo izvedeno, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). 

V primeru vračila blaga, prosimo, da si natisnete obrazec za vračilo blaga, ga ustrezno izpolnite, ga podpišete in nam ga pošljete skupaj z blagom in kopijo računa po pošti na naslov Anja Vrhovec s.p., Čufarjeva ulica 3, 1230 Vir pri Domžalah. Vračilo blaga s priloženim obrazcem lahko opravite tudi osebno na sedežu podjetja. 

Obrazec za vračilo blaga si lahko natisnete tukaj. 

Vračilo poškodovanih pošiljk 

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave. Mi vam bomo po dogovoru poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter boste izpolnili reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.