Pogoji poslovanja Eterika.si
1. Pravno obvestilo
Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje Eterika Cosmetics d.o.o., Čufarjeva ulica 3, 1230 Domžale (v nadaljevanju »ponudnik«), matična številka: 8792186000, davčna številka: SI82360952, podjetje je zavezanec za DDV in si pridržuje pravico do sprememb pogojev. Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vložno št. 2021/40.
2. Postopek nakupa
Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
1. iskanje posameznega produkta
2. izbor produkta za nakup
3. določitev količine produktov za nakup v nakupovalni košarici,
4. pregled končne cene izbranega produkta v izbrani količini
5. potrditev naročila
6. oddaja naročila
Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred potrditvijo nakupa lahko še enkrat pregledate vnesene podatke in jih po potrebi spremenite.
Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.
Naročilo potrjeno
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8.).
Blago odpremljeno
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje.
3. Dostava
Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 13.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 4 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 4 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne bi ustrezal, lahko izdelek odstranimo iz naročila ali zamenjamo z drugim podobnim.
Za dostavo skrbi Pošta Slovenije ali kurirska služba GLS, večinoma so pošiljke dostavljene naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ko bo vaše naročilo odpremljeno, prejmete obvestilo, da smo naročilo odposlali.
Strošek dostave in pakiranja je razviden v košarici ob zaključevanju naročila.
4. Cenik poštnine
Dostava: 3,90 EUR. Pri plačilu po povzetju se zaračuna dodatno doplačilo v znesku 1,00 EUR.
Ob naročilu v vrednosti 49 EUR ali več je poštnina brezplačna.
5. Zavarovanje paketa
Premium zavarovanja paketa pomeni, da bo vaš paket dodatno zavarovan za primer izgube ali poškodbe ob prejemu. Storitev se dodatno zaračuna, in sicer v višini 0,90 EUR, če omenjene stortitve ne želite, jo lahko pred oddajo naročila lahko odkljukate .
V primeru, da je vaš paket izgubljen ali poškodovan ob prejemu, se zavezujemo nemudoma poslati nov paket. oz. v primeru že plačanega paketa vrnemo denar, če izdelka/izdelkov ni več na zalogi.
Storitev torej omogoča, da se stranka s to storitvijo IZOGNE potrebi po reklamacijskem postopku s kurirjem in po vračanju izdelka na svoje stroške. Dolgotrajni reklamacijski postopki s kurirji v tem primeru niso potrebni in ste na podlagi fotografije stanja paketa nemudoma upravičeni do zamenjave brez fizičnega preverjanja poškodovanega artikla. Storitev NE omogoča, da lahko stranka poškodovan artikel obdrži. Potrebo po vračanju starega izdelka določi prodajalec glede na vrednost in stopnjo poškodovanosti.
6. Osebni prevzem
Izdelke lahko ob vnaprejšnjem dogovoru na [email protected] prevzamete tudi osebno. Ko bo naročeno blago pripravljeno za prevzem, prejmete obvestilo, v katerem bo naveden možen čas prevzema in kontaktna telefonska številka. Plačevanje na prevzemnem mestu ni mogoče.
7. Možnosti plačila
V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:
-z gotovino ob prevzemu pošiljke (odkupnina/po povzetju): skupaj s paketom prejmete položnico, ki jo poravnate poštnemu uslužbencu,
-z nakazilom na TRR (predračun): po potrjenem naročilu prejmete predračun, naročilo pa odpremimo, ko je priliv viden na našem TRR.
-preko Paypal
-s plačilno kartico
Ponudnik ob izdobavi blaga izda račun, ki ga prejmete na svoj email naslov, ki ste ga vpisali pri naročilu z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga je zajet v Splošnih pogojih poslovanja.
8. Cene
Vse cene so izražene v Evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku od oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
9. Vaše naročilo (sklenjena pogodba)
Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Možnost vpogleda v vaše naročilo imate v poslovnih prostorih podjetja Eterika Cosmetics d.o.o., Čufarjeva 3, 1230 Vir pri Domžalah.
Dosegljivi smo od ponedeljka do petka med 9.00 in 14.00 uro.
Ponudnik v sodelovanju s poslovnim partnerjem Pošto Slovenija in GLS razpošilja naročeno blago zgolj po območju Slovenije. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku.
10. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe (vračila)
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči pisno ali preko elektronske pošte, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Vračilo velja za vse izdelke v spletni trgovini Eterika.si.
Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu (Obrazec za vračilo blaga si lahko natisnete tukaj) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Eterika Cosmetics d.o.o., Čufarjeva 3, 1230 Domžale ali ga osebno prinese na sedež podjetja.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Da je bil artikel vrnjen v skladu s predpisanim rokom, se šteje, če je bil dostavljen na sedež podjetja ali pa odposlan na sedež podjetja pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupcu se vrne kupnina z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo plačilo izvedeno, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
V primeru vračila blaga, prosimo, da si natisnete obrazec za vračilo blaga, ga ustrezno izpolnite, ga podpišete in nam ga pošljete skupaj z blagom in kopijo računa po pošti na naslov Eterika Cosmetics d.o.o., Čufarjeva ulica 3, 1230 Domžale. Vračilo blaga s priloženim obrazcem lahko opravite tudi osebno na sedežu podjetja.
Obrazec za vračilo blaga si lahko natisnete tukaj.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave. Mi vam bomo po dogovoru poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter boste izpolnili reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
11. Vaša zasebnost
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Osebni podatki, ki nam jih zaupate, so vaši in to v veliki meri spoštujemo. Vaše podatke uporabljamo izključno za zagotavljanje učinkovite izpolnitve naročila. Zavezujemo se, da podatkov uporabnikov ne bomo delili, prodali ali predali nepooblaščenim osebam – nikoli!
12. Politika uporabe piškotkov
Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.
Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.
13. Zaščitene blagovne znamke
Vsebine, objavljene na tem spletnem mestu so naša last in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja lastnika.
14. Odveza odgovornosti
Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
15. Pritožbe in spori
Podjetje Eterika Cosmetics d.o.o., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podjetjem Eterika Cosmetics d.o.o. lahko poveže po elektronski pošti na [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje Eterika Cosmetics d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi podjetje Eterika Cosmetics d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Eterika Cosmetics d.o.o. , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
16. Omejitev odgovornosti
Izdelke v spletni trgovini se uporablja za kozmetično uporabo ali za izdelovanje končnih kozmetičnih proizvodov. Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca. Podjetje prav tako ne daje nobenih zdravstvenih zagotovil glede učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni zdravljenju ali lajšanju kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.
17. Stvarna napaka
Stvarna napaka je v primeru, ko:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
18. Kontakt in podatki o podjetju
Eterika Cosmetics d.o.o.
Čufarjeva 3
1230 Domžale
E-mail: [email protected]
Zavezanec za DDV: DA
Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vložno št. 2021/40.
D.Š.: SI82360952
M.Š.: 8792186000
Pogoji poslovanja veljajo od 22.2.2022 do preklica.