Preklop navigacije

Imate vprašanje? Pišite na info@eterika.si

Moja košarica

 

 

Pogoji poslovanja ETERIKA.SI

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Eterika.si je sestavljena v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

S spletno trgovino upravlja podjetje Eterika.si, Anja Vrhovec s.p., Čufarjeva ulica 3, 1230 Domžale (v nadaljevanju »ponudnik«), matična številka: 8224218000, davčna številka: 51611791, podjetje ni  zavezanec za DDV in si pridržuje pravico do sprememb pogojev.

Dostava

Hitra odzivnost je naša vrlina in trudimo se, da so vsa naročila odpremljena v najkrajšem možnem času. Če je izdelek na zalogi, bomo pošiljko odpremili v roku 3 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni več na zalogi, se rok dobave podaljša, o čemer vas bomo obvestili. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne bi ustrezal, lahko izdelek odstranimo iz naročila ali zamenjamo z drugim podobnim.

Za dostavo skrbi Pošta Slovenije ali kurirska služba GLS, večinoma so pošiljke dostavljene naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ko bo vaše naročilo odpremljeno, prejmete obvestilo, da smo naročilo odposlali.

Strošek dostave in pakiranja je razviden v košarici ob zaključevanju naročila.
NASVET: Pri plačilu po predračunu se izognete proviziji v višini 1,07% vrednosti naročila oz. najmanj 1,05€, ki jo Pošta Slovenije zaračuna za plačilo pošiljk z odkupnino (enako, kot če bi plačali položnico). Ta strošek ni zajet v izračunano poštnino.

Cenik poštnine:

Dostava: 3,00 EUR (s plačilom po povzetju vam zaračunamo dodaten 1 EUR)

Osebni prevzem

Izdelke lahko ob vnaprejšnjem dogovoru na info@eterika.si ali preko telefona 031-718-877 prevzamete tudi osebno. Ko bo naročeno blago pripravljeno za prevzem, prejmete obvestilo, v katerem bo naveden možen čas prevzema in kontaktna telefonska številka. Plačevanje s plačilnimi karticami na prevzemnem mestu je mogoče.

Možnosti plačila

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:

-z gotovino ob prevzemu pošiljke (odkupnina/po povzetju): skupaj s paketom prejmete položnico, ki jo poravnate poštnemu uslužbencu,
-z nakazilom na TRR (predračun): po potrjenem naročilu prejmete predračun, naročilo pa odpremimo, ko je priliv viden na našem TRR.
-osebni prevzem: plačilo z gotovino ali kartico na sedežu podjetja.

Cene

Cene ne vsebujejo DDV-ja, ker nismo davčni zavezanci.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni kdaj napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, vam bomo omogočili odstop od nakupa, hkrati pa ponudili rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Vračila

Uporabnik lahko v 24 urah od oddaje naročila, brez predhodnega pojasnila, odstopi od kupoprodajne pogodbe, če naročilo še ni bilo odposlano na naslov kupca. Preklic naročil velja le ob predhodnem obvestilu na elektronski naslov info@eterika.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki jo je kupec prejel ob potrditvi naročila v svoj elektronski naslov.

Če je blago že dostavljeno na naslov, ima kupec pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga odstopi od kupoprodajne pogodbe. Pisni odstop je možen prek običajne pošte na naslov podjetja ali preko elektronske naslova info@eterika.si. Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, nespremenjeni količini ter v originalni embalaži. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Paketni izdelki morajo biti vrnjeni po pošti izključno kot paketna pošiljka, lahko pa jih sam dostavi na sedež podjetja. Stroške vračila kupec krije sam.

Ponudnik vrne celotno kupnino najpozneje v 10 dneh od prejetja vrnjenega blaga na transakcijski račun kupca, če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago vrnil v zakonskem roku.

Pravica do vračila ne velja, če je blago uporabljeno ali brez originalnih etiket ali je bilo poškodovano pri nepravilni uporabi, razen če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom.


Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave. Mi vam bomo po dogovoru poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter boste izpolnili reklamacijski zapisnik. Skupaj dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.


Vaša zasebnost

Osebni podatki, ki nam jih zaupate, so vaši in to v veliki meri spoštujemo. Vaše podatke uporabljamo izključno za zagotavljanje učinkovite izpolnitve naročila. Zavezujemo se, da podatkov uporabnikov ne bomo delili, prodali ali predali nepooblaščenim osebam - nikoli!

Politika uporabe piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.

Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.

Zaščitene blagovne znamke

Vsebine, objavljene na tem spletnem mestu so naša last in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja lastnika.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko kontaktnega obrazca, ki je enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Omejitev odgovornosti

Izdelke v spletni trgovini se uporablja za kozmetično uporabo ali za izdelovanje končnih kozmetičnih proizvodov. Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca. Podjetje prav tako ne daje nobenih zdravstvenih zagotovil glede učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni zdravljenju ali lajšanju kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.

 

Pogoji poslovanja veljajo od 1.7. 2018 do preklica.